Voorwaarden
De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:
De artikelen moeten binnen 8 dagen na ontvangst voor retour bij ons worden aangemeld.
De factuur(of een kopie hiervan), of ander aankoopbewijs toevoegen aan de retourzending.
Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden met aangehechte prijskaartjes.
Je dient een defect/beschadigd of verkeerd geleverd artikel altijd vooraf, telefonisch +31 (0)613574302 of +31 (0)411 - 68446, per mail ([email protected]) aan te melden met uitleg. Stuur je een mail dan willen wij u vragen om foto's mee te sturen.
Artikelen dienen :
- ongedragen en onbeschadigd te zijn. (passen is toegestaan)
- ongewassen te zijn.
- niet door jou of derde hersteld te zijn(of een poging daartoe).
- wanneer artikelen meer gebruikt zijn dan nodig om de aard, kenmerken en werking te beoordelen zal de waardevermindering aan je worden doorberekend.
De retourzending dient (voldoende gefrankeerd) te zijn.
Klant is zelf verantwoordelijk voor zijn/haar retourzending.
Volg onderstaande stappen om een retour aan te melden:
U kunt via uw juniorkids account een retourzending aanvragen. Onderstaande stappen laten u zien hoe een retourzendingen kunt aanvragen. Als u een order heeft geplaatst als gast, moeten u zich met hetzelfde e-mailadres registreren om het gastaccount om te zetten naar een klantaccount.
Stappenplan retour indienen door een klant
- U logt in op uw account in op juniorkids.nl:

- U komt uit op een pagina waar de recente orders te zien zijn. Vervolgens klikt u op Bekijken naast de order waarvan u de artikelen retour willen sturen.

- Nu komt u terecht in het orderoverzicht. Hierin kan rechts onderin op de knop artikelen retourneren geklikt worden om een retourzending aan te maken.

- U wordt doorgestuurd naar een pagina waar u de retourzending kan instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die worden behouden blijven op 0 staan.

- De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden. Bij Reden en Actie kan de retourredenen worden ingegeven.

- Vervolgens klikt u rechts onderin op Verstuur

Klacht
Wanneer u een defect/beschadigd of verkeerd geleverd artikel hebt ontvangen, dient u dit vooraf te melden aan onze klantenservice. Bij voorkeur via de mail met foto’s van het defecte/beschadigde artikel, zodat we de klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen. De collega's van de klantenservice zullen u vervolgens een passende oplossing bieden. Gelieve deze reactie af te wachten.
STAP 2 – Retourzending versturen.
Wanneer je retourzending is aangemeld, ontvang je een bevestigingsmail. Je kunt onderstaand adres gebruiken om de retourzending naar ons toe te zenden via een door jou gekozen vervoerder. Het is belangrijk dat je de factuur (of een kopie hiervan) toevoegt aan de retourzending. De artikelen die je terugstuurt dienen in originele staat teruggestuurd te worden, inclusief aangehechte prijskaartjes.
Adresgegevens: Junior Kids
Croonpassage 39
5281 AZ Boxtel
STAP 3 – Je pakket afgeven bij een vervoerder.
Je kunt je retourzending afgeven bij een PostNL punt. Wanneer u een retourzending verstuurt via een PostNL punt betaalt u altijd zelf de retourkosten.
STAP 4 - Terugbetaling
Wanneer je de gehele bestelling terugstuurt ontvangt je het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug. Stuur je losse artikelen terug, dan ontvangt je alleen het aankoopbedrag retour. Het bedrag wordt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ons hebt betaald terugbetaald, tenzij je ons toestemming geeft voor een ander betaalmiddel. Het is echter voor ons niet mogelijk om het bedrag terug te betalen op een creditcard. Heb je de order betaald met een creditcard, dan kunnen we dit terugstorten op jou bankrekening. Hier zitten geen kosten aan verbonden.
Wanneer je bij je bestelling gebruik hebt gemaakt van Klarna, zal er bij een retourzending een aanpassing worden gedaan aan de acceptgiro. Je ontvangt dan een mail met daarin het nieuwe orderbedrag. Ook als je ervoor kiest om het bedrag te laten crediteren op je klantenkaart, wordt de acceptgiro aangepast, om extra kosten te voorkomen.
Mocht je er niet uitkomen, kun je altijd contact met ons opnemen. Wij adviseren telefonisch contact op te nemen zodat wij je direct van dienst kunnen zijn.